ברוכים הבאים - בקשה לקבלת הצעת מחיר
לשירות ניטור ותחזוקה חודשי עבור "הסערה המושלמת"
תנאי שירות
לשירותי ניטור ותיקון אוטומציה

נעים מאד, אני אמיר קל אור. עוסק באוטומציה לוובינר כבר 3 שנים. הערכים שלי כאיש אוטומציה:
אמינות - מקצועיות - שירות - מהירות
האם האוטומציה היא המשרתת שלך, או שחס וחלילה יש לך הרגשה שהפכת לאדם המשרת את האוטומציה?
אני רוצה לעזור לך - לא להרגיש לבד עם זה!
תודה על העניין שלך בריטיינר חודשי.
בתיאום עם אוריאל הרצוג, אני מציע שירות אם הוטמעה אצלך המערכת "סיסטם הסערה המושלמת" על ידי אוריאל וצוותו, להיות העין שלך על המערכת.
המידע החשוב שכאן, כמו גם הצעת המחיר, יעזרו לך להבין מה אני מציע לך, בבואך להחליט להשתמש בשירותי.
יש פירוט מה השירות כולל, החשוב למנוע אי הבנות ולתת בהירות בהמשך הדרך.
אני ממליץ לקרוא היטב ולשאול אותי כל שאלה שעולה.
אני לשירותך
אמיר
בהמשך להתעניינות שלך בשירותי החדשני לניטור ותחזוקה של מערכת האוטומציה הסערה המושלמת לאחר שהמערכת הוקמה עבורך והוטמעה בעסק שלך על ידי אוריאל הרצוג וצוותו, אני מצרף בזאת הצעת מחיר לניטור ותחזוקה שוטפת של המערכת.
באופן טבעי בכל מערכת טכנולוגית, גם מערכת אוטומציה מצריכה השגחה, ניטור ופתרון תקלות. אני מציע לחשוב על השירות כך: כמו שאנו רוכשים ביטוח לרכב, כמו שאני שמים גלאים ומצלמות לנטר עסק פיזי ולמנוע נזק או לצמצם אותו, כך רכישת ריטיינר תחזוקה תתן לך שקט נפשי, וידיעה שיש למי לפנות כאשר ישנה תקלה באוטומציה.
הצעה זו נועדה להבטיח את שביעות הרצון שלך, תוך יצירת בהירות לגבי מהות השירות, מה נכלל ומה אינו נכלל בו, ומה הן אפשרויות השדרוג שניתן לבצע בתמחור נוסף, כדי שיתאפשר לך לקבל שירות ניטור ופתרון תקלות יעיל, שיתן לך שקט נפשי.
אוטומציה של וובינר נועדה לסייע לך להתרכז בשיווק ושירות ללקוחות שלך. אוטומציה המשרתת אותך נותנת לך גב טכנולוגי, וייעודה לצמצם את העבודה הידנית, ובכך לחסוך במשאבי זמן, אנרגיה וכסף ולהפנות אותם למקומות החשובים לך - הלקוחות שלך.
חשוב לי לשמור על לקוחותי מרוצים, אני רוצה שהאוטומציות שלך ישרתו אותך לאורך זמן, ואני רוצה שבעתיד אקבל ממך עוד בקשות לשירותי אוטומציה נוספים, המלצות, ושביעות רצון.
כדי להבטיח את שביעות רצונך, אבקש ממך להבין היטב מה כוללת ההצעה, ובמיוחד פרטי השירות והאחריות.
חתימה על הצעת המחיר או תשלום התשלום הראשון הופכים את הצעת המחיר להסכם עבודה מחייב.
אני כאן לרשותך לכל שאלה, בקשה או הבהרה.
מענה לפניות ופתרון תקלות
מערכת הסערה המושלמת שהוטמעה בעסק שלך היא מערכת רבת עוצמה המקשרת בצורה מתוחכמת בין הרבה מערכות שבשימושך לצורך וובינר: דף נחיתה, רשימת דיוור, מאגר נתונים, מערכות אוטומציה (לדוגמא: מייק, איירטייבל, רב מסר, זום, ממשק וואטסאפ, אבר וובינר, לייבסטורם ועוד)
כל מערכת טכנולוגית חשופה לשינויים ותקלות ודורשת תחזוקה. מדי פעם עולות תקלות או בעיות שיש לפתור כדי שהמערכת תמשיך לפעול באופן חלק.
השירות נותן לך ניטור אקטיבי וגם כתובת לפנייה לכל בעיה או תקלה במערכת הסערה המושלמת.
התרעות על תקלה במערכת יגיעו ישירות אלי, ובנוסף אפשר גם לפנות בוואטסאפ. כל בעיה תיבדק לעומק, מה גרם לה, האם היא בעיה זמנית או קבועה, ותתוקן. חשוב לציין, שטיפול בתקלה מאפשר למערכת לפעול שוב.
ניטור אקטיבי
השירות כולל גם מעקב אקטיבי אחר מערכת הסערה המושלמת המוטמעת אצלך. המערכת עצמה יכולה לנטר בעיות ותקלות ולשלוח אותן אלי עוד לפני שמתקבלת פניה. כאשר מתקבלת התראה על בעיה, אני או הצוות שלי נבדוק אותה, נטפל במה שנדרש וניידע אותך.
תעדוף פניות דחופות
בעולם הוובינרים, ובמיוחד בוובינרים חיים, לעיתים ישנן בעיות דחופות הקשורות לאירוע חי, והן מאד רלוונטיות במיוחד אם מגיבים להן במהרה. על אף שאין דרך להתחייב לתגובה מיידית, אעשה כל שביכולתי, לתת תגובה לפניות דחופות, גם מחוץ לשעות העבודה המקובלות, ולתת לפניות הדחופות עדיפות גבוהה לפתרון מהיר, בהתאם לפניות של הצוות.
אחריות מוגזמת
שירות הניטור והתחזוקה מתרכז במערכת הסערה המושלמת. תפקודה התקין של המערכת תלוי גם במערכות טכנולוגיות שאנו תלויים בהן: מערכת האוטומציות של מייק, השרתים של איירטייבל ושל רב מסר, חיבורי וואטסאפ ועוד.
על אף שיכולת ההשפעה שלנו על מערכות אלה מוגבלת, בכל זאת במסגרת האחריות המוגזמת, השירות כולל גם פניה לתמיכה של המערכות השונות במקרה שעולה בעיה שאינה תלויה במערכת. נשתמש בגישת אדמין למערכות כדי לוודא שעושים כל מה שאפשר כדי לפתור בהקדם תקלות הקשורות במערכות אחרות. גם אם מתגלה שחל ניתוק בגלל טעות לקוח - אי תשלום למערכת, החלפת כרטיס אשראי או סיבה אחרת, האחריות המוגזמת מכסה זאת, ולא יידרש תשלום נוסף.
היקף השירות
אין מכסה לכמות הפניות החודשית לדיווח על תקלות, אך יש מכסה על כמות השעות המושקעת בפתרון התקלות: הריטיינר מכסה עד 5 שעות בחודש להשקעה בפתרון תקלות. הנסיון מראה שתקלות המצריכות זמן תיקון ארוך יותר מעידות על בעיה בתשתית או בהטמעה.
זמינות
כלקוח, תהיה לך ולצוות שלך קבוצת וואטסאפ ייעודית לצורך פניה ישירה לתמיכה. באופן טיפוסי תתקבל תגובה ממני או מהצוות בין שעה לבין 2 ימי עסקים. ישנן תקלות שניתן לפתור תוך דקות, וישנן תקלות שדורשות שעות או ימים לפתרון. פתרון הבעיות ייעשה תוך עדכון בקבוצה על הבעיה ועל קצב פתרונה.
שירותי תמיכה בתפעול שוטף
מהות השירות הינה ניטור ופתרון תקלות למערכת עובדת. כחלק מהשירות של הבניה וההטמעה של המערכת ניתנה גם ההדרכה על תפעול המערכת.
עם זאת, לעיתים עולות בקשות לעזרה בתפעול השוטף של המערכת. אשמח לעזור ככל יכולתי בתקשורת כתובה בוואטסאפ, בזמינות משתנה. ניתן גם להזמין בתשלום נוסף הדרכה על המערכת
אופטימיזציה ושיפור המערכת
מערכת הסערה המושלמת צורכת פעולות אוטומציה במערכת מייק. המטרה שלי היא לאורך זמן לבצע אופטימיזציה ולהפחית את כמות האופרציות החודשית של חשבון המייק שלך, וכך לחסוך לך כסף שיוצא בפועל מדי חודש.
בנוסף, אמנם הפוקוס של הריטיינר הוא להציע תחזוקה וניטור למנגנונים עובדים, ולטפל בבעיות חדשות העולות מדי פעם. אם זאת, לעיתים פניות עשויות להצביע על בעיות שאינן חדשות ואינן קשורות ישירות לשימוש, או למשהו חדש שהשתבש, אלא לבעיה בתשתית, שיתכן שקיימת עוד מזמן ההטמעה. המטרה שלי היא שהמערכת תשמש אותך בצורה הכי טובה שאפשר ואשתדל לתת מענה גם לבעיות מסוג זה לאורך זמן. במידה שרוצים לזרז תיקון תשתיתי מעבר ל-5 שעות טיפול מצטבר בתקלות בחודש, ניתן לבקש זאת במסגרת בנק שעות.
כל אוטומציה, פונקציה, תהליך, או יכולת שלא הותקנו במערכת במקור, ואינם נזכרים במפורש בהצעה זאת, אינם כלולים בהצעת מחיר זו. כמו כן, השירות נועד להבטיח תקינות בהנחה שהמערכת תפקדה והפסיקה לתפקד. אם אלמנט מעולם לא נבדק, יתכן שלא מדובר בתקלה אלא בהשלמת הטמעה - במקרה של בעיה של תשתית בהטמעה, שאינו תקלה חדשה, בהתאם ליכולות אשתדל לתת מענה ולהיות כתובת גם מעבר להתחייבות הרשמית.
הדגשה זו חשובה מנסיון העבר. לעיתים מתעוררים צרכים ורצונות נוספים מעבר לניטור ופתרון תקלות. באופן טבעי אוטומציה היא תהליך מתמשך של למידה הדדית לקידום צרכי העסק. כל רצון נוסף שעולה בזמן העבודה על המערכת מלבד הניטור, הטיפול בבעיות והתחזוקה יתומחר בנפרד.
חשוב לציין: בדומה לאינסטלטור, שמגיע כמה שיותר מהר לתקן צינור שהתפוצץ, אבל לא משיב את המים לתוך הצינור, כך גם שירות הניטור: נשתדל לתקן את הבעיה כמה שיותר מהר, ללא החזרת לידים אבודים לתוך המערכת. ניתן להוסיף מנגנון להגנה מפני לידים אבודים בתשלום נפרד.
חלק מהשירותים הנוספים שניתן להזמין בתשלום נוסף (המחירים יכולים להתעדכן בהמשך):
-
- סשן הדרכה על המערכת בזום עד שעתיים - 500 ₪.
- תפעול שוטף נוסף של המערכת עבורך מול בנק שעות
ניתן לרכוש בנק שעות 5 שעות בעלות 1750 ₪ או 10 שעות בעלות 3000 ₪
תפעול שוטף כולל לפי הצורך את הפעולות הבאות או חלק מהן:
-
-
-
- טעינת וובינרים עבורך
- הוספת מוצרים למערכת
- חיבור דפי נחיתה נוספים
- חיבור קמפיינים חדשים
-
-
-
- שיחת ייעוץ עד שעה לשדרוג המערכת והתאמה נוספת לצרכים של העסק - 200 ₪
- הוספת אוטומציה ליצירת וובינר בקליק - 1000 ₪
- הוספת וובינר מוקלט אוטומטי ירוק-עד במערכת EverWebinar בעלות 6000 ₪
- דשבורד בפוש לוואטסאפ - 2000 ₪
- מנגנון גיבוי להשבת לידים במקרה תקלה - 2000 ₪
- טיפול במערכת איירטייבל בהגעה למגבלת 50,000 שורות - 1000 ₪
כל שירות אחר שיידרש יכול להיכלל תחת בנק שעות הניתן לרכישה בעלות של:
5 שעות בעלות של 1750 ₪ לניצול במהלך 6 חודשים
10 שעות בעלות של 3300 ₪ לניצול במהלך 6 חודשים
15 שעות בעלות של 4500 ₪ לניצול במהלך 6 חודשים
60 שעות בעלות של 16,000 ₪ לניצול במהלך 6 חודשים (10 שעות לכל חודש)
כדי להצטרף לשירות יש לחתום על אישור התנאים בתחתית המסמך הזה, ולשלם עבור החודש הקרוב (בהוראת קבע בנקאית או בכרטיס אשראי, הפרטים בסעיף הבא). העברת תשלום מהווה בפני עצמה הסכמה לתנאי השירות.
מצד הלקוח או מצד הספק (אמיר): כדי להביא את השירות לסיום יש לשלוח הודעה בקבוצת הוואטסאפ שתיפתח עבורך בתחילת השירות עד 5 ימים לפני החיוב הבא. שירות הניטור והתחזוקה יסתיים חודש לאחר התשלום החודשי האחרון ששולם.
במקרה של תשלום שנתי מוזל, שירות הניטור והתחזוקה יסתיים בתום השנה שעבורה שולם התשלום. אם מכל סיבה שהיא אפסיק את שירות הריטיינר שלא בתום שנה, מי ששילם תשלום שנתי יקבל בחזרה את החלק היחסי של התשלום עבור החודשים העתידיים בהם השירות לא ינתן.
תנאי השירות ותנאי התשלום עשויים להתעדכן מעת לעת בהודעה מראש של לפחות 30 יום.
מחיר ריטיינר תחזוקה וניטור חודשי למערכת "הסערה המושלמת": 1500 ₪
מחיר ריטיינר תחזוקה וניטור שנתי למערכת "הסערה המושלמת": 1000 ₪ לחודש (4 חודשים חינם בתשלום שנתי!)
(במחיר שנתי של השירות - ניתנים 4 חודשים חינם - הנחה 6000 ₪)
המחירים עשויים להשתנות בעתיד - על כל שינוי תישלח הודעה לפחות חודשיים מראש
*אם בוצעו עבורך תוספות ושדרוגים מיוחדים במערכת, אפשר לבקש ממני הצעת מחיר להוספה שלהם לריטיינר התחזוקה.
אם וכאשר יידרשו פגישות זום לצורך תחזוקה, או הדרכות בתשלום נוסף - באחריות הלקוח הקלטת המפגשים, והעלתם למקום אחסון זמין, לצורך רפרנס בעתיד (הנסיון מעיד שהקפדה על תיעוד חוסכת בהמשך הרבה עלויות מיותרות של ריענון ולמידה).
באחריות הלקוח לשמור את תכתובות הוואטסאפ והמייל שלנו (בעיקר בקבוצת וואטסאפ ייעודית). לעיתים אתייחס לתכתובת זו כחלק מהשירות וההדרכה.
התשלום הנכלל בהצעה זו הינו תשלום עבור שירות ניטור אוטומציה המבוססת על אינטגרציה של מערכות אחרות.
השירות מתבסס על כך שהלקוח מחובר, או שיתחבר לצורך האוטומציה הזאת, לשירותים נוספים במינויים חודשיים או שנתיים.
לדוגמא: Airtable make.com Google Workspace Green API Bulldog-wp responder.live WebinarJam/EverWebinar Cardcom Meshulam Sumit Zadarma ועוד.
כמו שחיבור אינטרנט תלוי בתשתית חשמל, כך גם חיבור אוטומציה תלוי בתשתית - המערכות השונות עליהן נוצרה האוטומציה.
אני (אמיר) לא אחראי על התשלום למערכות אלה, על תפקודן התקין או על תקלות הנובעות מהמערכות האלה (בהחלט אשתדל למענך הלקוח שהכל יעבוד וישרת את צרכיך).
באחריותך הלקוח להירשם לשירותים אלו, לשלם אליהם מדי חודש בחודשו, ולדאוג לכך שהתשלום מתאים להיקף השימוש שהלקוח מבצע במערכות הללו, כדי להימנע מתקלות ולהבטיח עבודה חלקה של האינטגרציה/אוטומציה שאני בונה עבורך.
דוגמא לעלויות חודשיות למערכות (נכון ל-2023):
Make.com - כלי האוטומציות הראשי.
עלות המנוי ההתחלתי כ- $11 בחודש ל-10000 אופרציות
גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות.
ניתן לפתוח חשבון חינמי של 1000 פעולות בחודש כאן: https://www.make.com/en/register?pc=aco(בונוס: חודש ראשון 10000 פעולות חינם)
Google Workspace - מערכת גוגל המוכרת המאפשרת חיבור עסקי ל-Make
עלות חשבון בסיסי $6 בחודש.
זה מאפשר התממשקות לג'ימייל, לגוגל שיטס, לדרייב ולעוד מוצרי גוגל
Bulldog-WP - מערכת הודעות ותזכורות לקבוצות וחשבונות וואטסאפ
עלות חשבון בסיסי $29 בחודש.
הכלי אינו רשמי. לא ניתן לביצוע במערכת רשמית של וואטסאפ
יש לפעול בצורה מחושבת כדי להימנע מחסימת WhatsApp
רב מסר החדשה (חודשיים חינם דרך הקישור הזה)
עלות חשבון בסיסי 95 ש"ח, הכולל בניית קורסים באתר סקולר.
עלות המנוי ההתחלתי $12 - בחודש והוא כולל 5,000 רשומות. גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות ובמספר
המשתמשים.
WebinarJam/EverWebinar - מערכת לוובינרים אוטומטיים ירוקי עד, עם הנדסת צ'אט ופונקציות משוכללות ( WebinarJam מאפשר גם וובינרים חיים)
EverWebinar מנוי שנתי ב-499$.
Zadarma - מאפשרת קבלת מספר טלפון ישראלי וירטואלי עם עלות חודשית החל מ-2$ ועם אפליקציה המאפשרת לקבל שיחות טלפון ללא תשלום באמצעות אפליקציה ייחודית
לרוב בשימוש יחד עם מערכת בולדוג לצורך שליחת הודעות וואטסאפ. באופן זה, אפשר לחבר וואטסאפ-ווב גם למספר הוואטסאפ ששולח הודעות (דבר זה לא מתאפשר במערכת הוואטסאפ הרשמית).
לתשומת לב: תנאי השימוש והתשלום של המערכות עשויים להשתנות מעת לעת.
במקרה של פניה אלי לפתור תקלה במסגרת האחריות, אם יסתבר שהתקלה נובעת מניתוק אחת המערכות עקב אי-תשלום, חריגה מהתכנית או מכל סיבה אחרת שבאחריות הלקוח, וכתוצאה מכך אדרש לפעולת בדיקה והפעלה מחדש של האוטומציה, הפניה תחויב בסך 300 ש"ח + מע"מ, גם בזמן האחריות
הסעיף הקודם אינו תקף במקרה שצוין במפורש שהשירות שאני מספק כולל שימוש במערכות אלה תחת החשבון שלי או שנתתי לך אחריות מוגזמת - תחת הסעיף "מה נכלל בהצעה", הכולל אחראיות גם על פניה לשירותים אלה בשם הלקוח לפתרון בעיות הנובעות מהמערכות הללו, הנכלל בהסכם בינינו בתשלום חודשי
אני מתחייב להגיב במהירות האפשרית - לרוב עד שני ימי עסקים, ולתקן במהירות האפשרית (ולא יאוחר משלושה שבועות) כל תקלה חדשה שתתגלה בשימוש באוטומציה במערכת "הסערה המושלמת".
אם בעקבות התקלה נכשלה הרשמה של נרשמים לוובינר, מטרת התיקון של המערכת היא לאפשר הרשמה תקינה. השירות אינו כולל עבודה ידנית לרישום מחדש של נרשמים גם אם הרשמתם נכשלה בעקבות תקלה. החבות לא תכלול שיפוי או פיצוי על אבדן הכנסה ולא תכלול כיסוי הוצאות קידום ממומן או כל הוצאות אחרות שהוצאו, גם במקרה שהמערכת היתה מושבתת לצורך התיקון שלה.
החבות אינה כוללת תקלות הקשורות לפעילות המערכות עצמן (מייק, איירטייבל, רב מסר, גוגל, וואטסאפ, בולדוג, גרין אי.פי.אי, זאפייר, WJ/EW וכו') אך ינתן סיוע בתיקונן במסגרת האחריות המוגזמת, לדוגמא, פניה לתמיכה של מערכות אלה.
המערכות מומלצות לשימוש בהתאם לנסיון העבר, האמינות וגם החלופות הקיימות בשוק. עם זאת יציבות מערכות בעבר אינה מעידה על איכות ורציפות השירות שלהן בעתיד, אינני פועל מטעם או בשם המערכות השונות, ואינני אחראי על תקינותן.
דרך הפעלת השירות: יש לפנות אלי בוואטסאפ (בקבוצה ייעודית שתיפתח לצורך העבודה). אגיב במהירות האפשרית על כל שאלה או תקלה הקיימת באינטגרציה או באוטומציה, ואבדוק את הפניה. באופן טיפוסי תגובה ממני תתקבל בין שעה לבין 2 ימי עסקים.
אתקן כל תקלה הקשורה ישירות לאוטומציה/אינטגרציה שבמסגרת הסכם זה. אם אזהה שהתקלה נובעת ממערכות חיצוניות, אפנה בשם הלקוח אל שירות התמיכה הרלוונטי, או אדריך את הלקוח לפנות לספק השירות בעצמו (במקרה שזה נדרש).
אין אחריות או חבות על תקלות הנובעות משימוש שגוי במערכת מצד הלקוח/ה.
הלקוח מתחייב לתחזק כראוי את המערכות הקשורות לאוטומציה (תשלום עבור המערכות, עדכון על שינוי סיסמה, מעקב אחר מיילים מהמערכות המודיעים על שינוי תנאי שירות או תקלות). במקרה של פניה אלי לפתור תקלה במסגרת האחריות, אם יסתבר שהתקלה שאני מנסה לפתור נובעת מניתוק אחת המערכות מתוך רשלנות הלקוח בתחזוקה: אי-תשלום או מכל סיבה אחרת, הפניה תחויב בסך 300 ש"ח + מע"מ. חיוב זה אינו תקף אם מופעל בהסכם סעיף אחריות מוגזמת.
אם הלקוח או מי מטעמו מוסיף מרכיבים או מערכות לאוטומציה שאני בניתי, או האוטומציה שונתה על ידי איש אוטומציה אחר, האחריות תינתן רק על המערכות המקוריות שהיו בזמן תחילת השירות. ניתן לבצע בתשלום נוסף בדיקות ותיקונים נדרשים.
חבות: אמיר קל אור ומי מטעמו לא ישאו באחריות לנזקים עקיפים או תוצאתיים לרבות אובדן הכנסה, רווח מנוע, אובדן נתונים, זמן בטלה. האחריות המרבית תהיה מוגבלת לתקרה בגובה התמורה ששולמה תחת הסכם זה בששת החודשים שקדמו לתביעה.
כחלק מהעבודה, אקבל לידיי פרטי גישה למערכות רגישות של הלקוח, כולל מערכות המידע. אחתום על כל הסכם אבטחת מידע הנדרש על ידי הלקוח כדי לעמוד בתנאי החוק המפורטים בתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז-2017 לפי סעיף 15 - מיקור חוץ.
כיוון שטיב השירות הוא ריטיינר ניטור/תחזוקה, תישמר לי גישה קבועה למערכות, על מנת לטפל במהירות בכל צורך שעולה. הסרת הגישה למערכות תגרום לעיכוב במתן השירות.
הפרטיות היא דו-כיוונית, גם ככל שהלקוח ייחשף למידע רגיש במערכות שלי, הוא מחוייב לשמור על סודיות המידע שנחשף אליו.
תוקף ההצעה לשבועיים מיום הצעתה
המחירים אינם כוללים מע"מ.
תנאי תשלום: החל מתאריך התשלום חודש יתקבל בהוראת קבע בנקאית או באשראי תשלום מראש עבור החודש שאחריו.
בכל שירות נוסף מעבר לריטיינר, תשלום מראש.
במקרה של ריטיינר בניה+תחזוקה, תחילת העבודה (לרוב - תיאום פגישת אפיון) תתבצע לאחר התשלום הראשון של הריטיינר.
ניתן לשלם באופנים הבאים:
כרטיס אשראי - בלחיצה על הקישור המצורף
העברת ביט - בלחיצה על הקישור המצורף
העברה בנקאית (או הוראת קבע לריטיינר) לחשבון המפורט כאן:
בנק 18 OneZero
סניף 001
חשבון מספר 201857616
על שם אמיר קל אור
(אישור בעלות על חשבון ימסר לפי בקשה)
ריטיינר, כמו ביטוח לרכב, הינו תשלום כדי שיהיה לאן לפנות כאשר משהו משתבש.
אם מעדיפים שלא לרכוש ריטיינר, עדיין אפשר להשתמש בשירותיי: אפשר לרכוש בנק שעות, ולהשתמש בו לעת מצוא.
במצב זה לא יהיה ניטור אקטיבי של המערכת (הודעות על תקלות לא יגיעו ישירות אלי), ופתרון הבעיה יתרחש בהתאם לזמינות הלו"ז, בהתחייבות של עד 3 שבועות.
עלות בנק שעות:
5 שעות - 1750 ₪
10 שעות - 3000 ₪
חיוב מינימום לפניה: חצי שעה.
ניתן לרכוש בנק שעות כאן
אם קראת את כל הסעיפים עד פה - קודם כל, שאפו!
אלהים נמצא בפרטים הקטנים.
אז חשוב לי לומר לך תודה על האמון בי.
חשוב לי שעבודת האוטומציה תוזמן רק כאשר התנאים ברורים לך, ומוסכמים עליך
תודה!
נותרו שאלות?
אני במרחק קליק
אני נותן את הנשמה,
הצלחה שלך היא ההצלחה שלי.
אמיר
עדכון אחרון יום ב׳ 30/06/2025 12:02
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר