ברוכים הבאים
תנאי שירות
לשירותי אוטומציה
*עבור לקוחות קיימים של הסערה המושלמת לחצו כאן לתנאי שירות עבור ריטיינר תחזוקה וניטור

מה הלקוחות אומרים?

לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי
איך שראיתי את זה, אמרתי:
אמיר, אתה חייב לבוא לוובינר ולספר על כל הדברים האלה שאתה עושה
ד"ר רוני הורביץ - מנכ"ל ובעלים שותף רב מסר
מעל ומעבר לכל מה שציפיתי...
הרגשתי שאמיר נותן את הנשמה שלו
כאילו אני הלקוחה היחידה שלו
שירות פנומנלי
נועה רייס | יועצת שינה ומאמנת הורים
עבודה עם אמיר היא השקעה, ולא הוצאה
תענוג לעבוד איתך, וכיף להמליץ עליך
אתה תיתן המון ערך לעסקים שישתמשו בשירותים שלך!
אבא חטוב | כפיר לוי - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי

המלצה לאמיר קל אור מאבא חטוב (כפיר לוי- סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי)
אמיר, אתה תותח אוטומציה וכיף לקבל ממך שירות - מקצוען אמיתי, אמין, מדויק, עומד בזמנים, תענוג לעבוד איתך, כשהדברים במגרש שלך, אמיר, אפשר לשגר ולשכוח.
ולמי שמעוניין להשתמש בשירותים של אמיר, זו המלצה מכל הלב:
אמיר מלווה את אבא חטוב משנת 2023, ומספק שירותי אוטומציה שכללו לאורך השנים:
ייעוץ אוטומציה,
אפיון מערכות אוטומציה,
בנייה בפועל של מנגנוני אוטומציה,
ניטור ותחזוקה חודשיים של אוטומציות לפעולה תקינה לאורך זמן,
הדרכה וליווי של צוותים
תגובות מהירות בסביבה דינמית
שיתוף פעולה עם מחלקת השיווק, המחלקה הטכנית, היועצים המקצועיים, צוות הקידום הממומן ועוד
אמיר נגע בתחומי עבודה נרחבים, בהם:
אוטומציה לוובינר
מעקב לידים ורכישות,
מידע שיווקי actionable data
ייעוץ במערכת רב מסר החדשה
אוטומציות במערכת make
פתרונות מחוץ לקופסה לצוות ה-BI
ממשקים ואינטגרציות למערכות נוספות
ולסיכום:
עבודה עם אמיר היא השקעה, ולא הוצאה.
אמיר, תענוג לעבוד איתך, וכיף להמליץ עליך
ברור שאתה תיתן המון ערך לעסקים שישתמשו בשירותים שלך!
תקלה שאני מנסה לאתר עם הקמפיינר שלי כבר חצי שנה, אתה פתרת בשבוע
מערכת חלקה בלי תקלות,
זה פשוט נפלא ונהדר
אוולין אללוף | התפתחות מודעת
אמיר פתר לי את כל הבעיות, ועשה את זה בכזאת אלגנטיות.
מערכת הוובינר עובדת כמעט מעצמה
אמיר איש יסודי, אכפתי, ומסור
סמדר אור | מאמנת למציאת הייעוד האישי
באתי לחפש אתונות, מצאתי מלוכה
זה פשוט מדהים... זה העלה את רמת השירות שלי בטירוף
סופר מקצוענות שירותיות, סבלנות
רומי זונדר כסלו | יועצת כלכלית
אמיר מקצוען שבא ולקח אותנו לקומה הבאה.
מומחי האוטומציה הפנימיים שלנו מתייעצים עם אמיר ולומדים ממנו
אמיר לימד אותנו איך לייצר פרוייקטים מורכבים בהיררכיה נכונה
סטודיו בן זכאי - תוכנה ופיתוח אוטומציה ושיווק | מנחם שכטר בעלים ושותף
אמיר הוא אחד האנשים הכי מקצועיים שראיתי באוטומציות, בלוחות זמנים, תיאום ציפיות
אמיר, כיף לקבל ממך שירות!
גיא יעקב | יועץ שיווק בכיר
נעים מאד, אני אמיר קל אור. תודה שבחרת להשתמש בשירות האוטומציות שלי.
הגעת לכאן מדף תשלום או מקישור בהצעת מחיר.
המידע החשוב שכאן יעזור לך לקבל החלטה להשתמש בשירותי,
הוא יחסוך לנו אי-הבנות וייתן בהירות בהמשך הדרך.
אני ממליץ לקרוא היטב (גם על עלויות של בקשת שירות דחוף או בהול) ולשאול אותי כל שאלה שעולה.
אני כאן לשירותך.
הצעות מחיר לרוב מתומחרות לפי התהליך וכלול בהן בפירוט מה כלול ומה אינו כלול בשירות
(לדוגמא: בנייה ותחזוקה של אוטומציה לוובינר, הקמת מערכת וובינר אוטומטי).
ישנן עבודות אוטומציה שאפשר רק להעריך את משך הבנייה שלהן, ולהן מתאימה רכישה של בנק שעות.
אם קיבלת ממני בעל פה הערכת זמן, יש לקחת בחשבון שזוהי הערכה.
חישוב השעות נעשה לפי העבודה בפועל (מתועדת ב-clockify). יתכן שהעבודה תיקח זמן רב יותר, ותידרש תוספת לבנק השעות! ויתכן שהיא תיקח פחות זמן, ואז ישארו שעות למימוש למשך חצי שנה ממועד הרכישה.
שירות אוטומציה קצר ונקודתי של 1-5 שעות מתומחר במחיר אחיד המופיע בדף התשלום.
בשירות קצר ונקודתי התשלום שלך הוא בעיקר עבור המומחיות שלי והאחריות שאני נותן, ולכן יש משמעות פחותה לספירת שעות.

🚍 בעבודה רגילה ומתוכננת - הביצוע העיקרי לוקח עד 4 שבועות.
לעיתים אתן בעל פה הערכה קצרה יותר, נאמר שבוע או שבוע וחצי,
עם זאת, מדובר בהערכה בלבד והשתדלות, ויתכנו עיכובים.
כאשר מבקשים זירוז הביצוע, ואם זה אפשרי, אני מציע גם שירות דחוף ושירות בהול:
🚕 שירות דחוף | ביצוע עד 6 ימי עסקים | תוספת תשלום 25% לשעות המבוצעות
🚑 שירות בהול | ביצוע עד 2 ימי עסקים | תוספת תשלום 100% לשעות המבוצעות, מינימום גביה של שעה אחת
*בזמן הרצה ותחת אחריות מוגזמת, כל הפניות נחשבות בהולות. בזמן פניה תחת אחריות רגילה , אני עושה כל מאמץ להתייחס לאחריות כעבודה דחופה, והתיקון הכלול באחריות נעשה ללא תשלום נוסף.
באחריותך הלקוח לדאוג להקלטת מפגשי האיפיון שלנו, וגם מפגשי העבודה והסיכום,
ואז לדאוג להעלותם למקום אחסון זמין, לצורך רפרנס בעתיד
(הנסיון מעיד שהקפדה על תיעוד חוסכת בהמשך הרבה עלויות מיותרות של ריענון ולמידה).
באחריותך הלקוח לשמור את תכתובות הוואטסאפ והמייל שלנו.
לעיתים אתייחס לתכתובת זו כחלק מהשירות וההדרכה.
התשלום הנכלל בהצעה זו הינו תשלום עבור שירות אוטומציה ואינטגרציה של מערכות אחרות.
השירות מתבסס על כך שהלקוח מחובר, או שיתחבר לצורך האוטומציה הזאת, לשירותים נוספים במינויים חודשיים או שנתיים.
לדוגמא: make.com Google Workspace Bulldog-wp responder.live WebinarJam/EverWebinar Cardcom Meshulam Sumit Zadarma ועוד.
התשלום לרוב המערכות משתנה בהתאם להיקף השימוש שמבצעים בהן (תשתית לוובינר עם
אני (אמיר) לא אחראי על התשלום למערכות אלה, על תפקודן התקין או על תקלות הנובעות מהמערכות האלה.
באחריותך הלקוח להירשם לשירותים אלו, לשלם אליהם מדי חודש בחודשו, ולדאוג לכך שהתשלום מתאים להיקף השימוש שהלקוח מבצע במערכות הללו, כדי להימנע מתקלות ולהבטיח עבודה חלקה של האינטגרציה/אוטומציה שאני בונה עבורך.
דוגמא לעלויות חודשיות למערכות (נכון ל-2023):
Make.com - כלי האוטומציות הראשי.
עלות המנוי ההתחלתי כ- $11 בחודש
גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות.
ניתן לפתוח חשבון חינמי של 1000 פעולות בחודש כאן: https://www.make.com/en/register?pc=aco(בונוס: חודש ראשון 10000 פעולות חינם)
Google Workspace - מערכת גוגל המוכרת המאפשרת חיבור עסקי ל-Make
עלות חשבון בסיסי $6 בחודש.
זה מאפשר התממשקות לג'ימייל, לגוגל שיטס, לדרייב ולעוד מוצרי גוגל
Bulldog-WP - מערכת הודעות לקבוצות וואטסאפ
עלות חשבון בסיסי $29 בחודש.
הכלי אינו רשמי. לא ניתן לביצוע במערכת רשמית של וואטסאפ
יש לפעול בצורה מחושבת כדי להימנע מחסימת WhatsApp
רב מסר החדשה (חודשיים חינם דרך הקישור הזה)
עלות חשבון בסיסי 95 ש"ח, הכולל בניית קורסים באתר סקולר.
עלות המנוי ההתחלתי $12 - בחודש והוא כולל 5,000 רשומות. גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות ובמספר
המשתמשים.
WebinarJam/EverWebinar - מערכת לוובינרים אוטומטיים ירוקי עד, עם הנדסת צ'אט ופונקציות משוכללות ( WebinarJam מאפשר גם וובינרים חיים)
EverWebinar מנוי שנתי ב-499$.
Zadarma - מאפשרת קבלת מספר טלפון ישראלי וירטואלי עם עלות חודשית החל מ-2$ ועם אפליקציה המאפשרת לקבל שיחות טלפון ללא תשלום באמצעות אפליקציה ייחודית
לרוב בשימוש יחד עם מערכת בולדוג לצורך שליחת הודעות וואטסאפ. באופן זה, אפשר לחבר וואטסאפ-ווב גם למספר הוואטסאפ ששולח הודעות (דבר זה לא מתאפשר במערכת הוואטסאפ הרשמית).
לתשומת לב: תנאי השימוש והתשלום של המערכות עשויים להשתנות מעת לעת.
במקרה של פניה אלי לפתור תקלה במסגרת האחריות, אם יסתבר שהתקלה נובעת מניתוק אחת המערכות עקב אי-תשלום, חריגה מהתכנית או מכל סיבה אחרת שבאחריות הלקוח, וכתוצאה מכך אדרש לפעולת בדיקה והפעלה מחדש של האוטומציה, הפניה תחויב בסך 300 ש"ח + מע"מ, גם בזמן האחריות
הסעיף הקודם אינו תקף במקרה שצוין במפורש שהשירות שאני מספק כולל שימוש במערכות אלה תחת החשבון שלי או שנתתי לך אחריות מוגזמת - תחת הסעיף "מה נכלל בהצעה", הכולל אחראיות גם על פניה לשירותים אלה בשם הלקוח לפתרון בעיות הנובעות מהמערכות הללו, הנכלל בהסכם בינינו בתשלום חודשי
בפגישת הסיכום וההדרכה אסקור את האוטומציה/אינטגרציה שבוצעה, ואתן כלים ללקוח וצוותו לשימוש (לדוגמה, איך בתוך דיוור ניתן להשתמש בשדות מותאמים אישית שנוצרים לצורך האוטומציה). הלקוח יכול עבור צרכיו השוטפים לשנות טקסטים ותאריכים, לשכפל דפי נחיתה, לשכפל דיוורים, לגשת למידע, לעדכן את מספר הוובינר.
כדי לשמור על האחריות, הלקוח וצוותו לא ישנו את האלמנטים הבאים ללא התייעצות איתי ואישור בכתב (וואטסאפ או מייל):
- אוטומציה היושבת במייק
- אוטומציה פנימית של רב מסר
- אוטומציה של נוסחאות בגוגל שיטס
- כל אוטומציה/ אינטגרציה אחרת שנכללה בהסכם
ההצעה כוללת תקופת אחריות שאורכה 3 חודשים מרגע סיום העבודה, אלא אם צוינה במפורש תקופת אחריות אחרת בגוף ההצעה. זה הזמן שלכם לבדוק שהכל עובד ומתקתק. בעיות שיצוצו במהלך תקופה זו יתוקנו ויטופלו ללא תשלום נוסף, וכל שינוי שיהיה ברצונכם לבצע בתהליכים השונים שבנינו - יבוצע בשמחה כל עוד הוא בהלימה להצעת המחיר ולאפיון המוסכם.
אני מתחייב לתקן במהירות האפשרית (ולא יאוחר משבועיים) כל תקלה שתתגלה בשימוש באוטומציה. במקרה שלא נעשה שימוש באוטומציה בזמן תקופת האחריות, ונדרשים תיקונים מעבר לטווח האחריות, התיקון יתומחר בנפרד.
האחריות תקפה לכל התהליכים שנבנו במסגרת הצעה זו. האחריות אינה כוללת תקלות הקשורות לפעילות המערכות עצמן (מייק, רב מסר, גוגל, וואטסאפ, בולדוג, זאפייר, WJ/EW וכו')
אני ממליץ על מערכות בהתאם לנסיון העבר, האמינות והחלופות הקיימות בשוק. עם זאת יציבות מערכות בעבר אינה מעידה על איכות ורציפות השירות שלהן בעתיד, אינני פועל מטעם או בשם המערכות השונות, ואינני אחראי על תקינותן.
דרך הפעלת האחריות: יש לפנות אלי בוואטסאפ (בקבוצה ייעודית שתיפתח לצורך העבודה, או ישירות לוואטסאפ שלי). אגיב במהירות האפשרית על כל שאלה או תקלה הקיימת באינטגרציה או באוטומציה, ואבדוק את הפניה. באופן טיפוסי תגובה ממני תתקבל בין שעה לבין 2 ימי עסקים.
אתקן כל תקלה הקשורה ישירות לאוטומציה/אינטגרציה שבנה במסגרת הסכם זה. אם אזהה שהתקלה נובעת ממערכות חיצוניות, אפנה את הלקוח אל שירות התמיכה הרלוונטי.
בהדרכה שנקיים עם סיום הפרויקט יובהר כיצד להשתמש במערכות הרלוונטיות, אילו שינויים ניתן לערוך בהן ואילו שינויים עשויים לפגוע בתפקוד התהליכים האוטומטיים. אין אחריות על תקלות הנובעות מהתנהלות שגויה מצד הלקוח/ה.
הלקוח מתחייב לתחזק כראוי את המערכות הקשורות לאוטומציה שנבניתה (תשלום עבור המערכות. מעקב אחר מיילים מהמערכות המודיעים על שינוי תנאי שירות או תקלות). במקרה של פניה אלי לפתור תקלה במסגרת האחריות, אם יסתבר שהתקלה שאני מנסה לפתור נובעת מניתוק אחת המערכות מתוך רשלנות הלקוח בתחזוקה: אי-תשלום או מכל סיבה אחרת, הפניה תחויב בסך 300 ש"ח + מע"מ, גם בזמן האחריות. סעיף זה אינו תקף אם מופעל בהסכם סעיף אחריות מוגזמת.
אם הלקוח או מי מטעמו מוסיף מרכיבים או מערכות לאוטומציה שאני בניתי, או האוטומציה שונתה על ידי איש אוטומציה אחר, תפוג האחריות, וניתן לבצע בתשלום נוסף בדיקות ותיקונים נדרשים.
חבות: אמיר קל אור ומי מטעמו לא ישאו באחריות לנזקים עקיפים או תוצאתיים לרבות אובדן הכנסה, רווח מנוע, אובדן נתונים, זמן בטלה. האחריות המרבית תהיה מוגבלת לתקרה בגובה התמורה ששולמה תחת הסכם זה בששת החודשים שקדמו לתביעה.
כחלק מהעבודה, אקבל לידיי פרטי גישה למערכות רגישות של הלקוח, כולל מערכות המידע.
אחתום על כל הסכם אבטחת מידע הנדרש על ידיך הלקוח,
כדי לעמוד בתנאי החוק המפורטים בתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז-2017 לפי סעיף 15 - מיקור חוץ.
בעבודה שבה קיים רכיב ריטיינר ניטור/תחזוקה, תישמר לי גישה קבועה למערכות, על מנת לטפל במהירות בכל צורך שעולה.
הסרת הגישה למערכות כמוה כסיום תקופת האחריות שלי על המערכות כמפורטת בהסכם זה.
הלקוח לא יגייס בין במישרין או בעקיפין נותני שירות שלי השותפים לפרויקט/שירותים אשר בהצעה זו במהלך ההסכם ו 12 חודשים לאחריו.
התוצרים של הינם סודיים מסחרית ולשימוש הלקוח החתום על ההצעה בלבד. אין להעבירם או להראותם לצד שלישי כלשהו.
בנק שעות
תנאי תשלום עבור בנק שעות: תשלום מראש ואז תיאום לביצוע.
בנק שעות מוגבל בזמן לניצול עד 6 חודשים מרכישתו אלא אם צוין במפורש תנאי אחר.
חשוב לי שנכבד את זמני המפגשים שאנו קובעים - ביטול פגישה או דחייתה כרוכים בתשלום:
אני מכבד את הזמן שלך - אם אבטל או אדחה את הפגישה שלנו בטווח של פחות מ-48 שעות - אוסיף לך שעה על חשבוני לבנק השעות
אני מצפה לכבד את הזמן שלי - אם אקבל ממך ביטול או דחייה של הפגישה בטווח של פחות מ-48 שעות - תרד שעה מבנק השעות
רציפות התהליך:
אמנם ניתן לנצל את השעות במהלך 6 חודשים, אך תהליך עבודה רציף הוא תהליך יותר יעיל, ואני מאד ממליץ ומפציר להשלים אותו תוך עד חודש. כמובן שישנן נסיבות עסקיות שלעתים מצריכות תהליך ארוך יותר (לדוגמא: נכנסו לך הרבה לקוחות ויש פחות פנאי לשדרוג האוטומציה). כאשר זה קורה צריך לקחת בחשבון שבהאטת התהליך מתווסף זמן שמושקע בהתנעת התהליך מחדש - התרעננות של מה שנעשה ומה עוד נדרש לביצוע, ולעיתים גם זמן חיבור מחודש למערכות.
הצעת מחיר
במקרה שהתשלום נעשה למול הצעת מחיר, תוקף ההצעה לשבועיים מיום הצעתה.
המחירים אינם כוללים מע"מ.
תנאי תשלום להצעות מחיר מפורטות: 50% עם ההזמנה ו 50% בפגישה או מצגת סיכום העבודה. במקרה של ריטיינר בניה+תחזוקה, תחילת העבודה (לרוב - תיאום פגישת אפיון) תתבצע לאחר התשלום הראשון של הריטיינר.
ניתן לשלם באופנים הבאים:
כרטיס אשראי - בלחיצה על הקישור המצורף
העברת ביט - בלחיצה על הקישור המצורף
העברה בנקאית (או הוראת קבע לריטיינר) לחשבון המפורט כאן:
בנק 18 OneZero
סניף 001
חשבון מספר 201857616
על שם אמיר קל אור
(אישור בעלות על חשבון ימסר לפי בקשה)
התשלום בפועל מהווה אישור ההצעה או תנאי השירות כהסכם מחייב.
- אפיון: שיחת בזום שבה נעבור על חיבורי המערכות הקיימות, ואקבל גישה למערכות אלה, ואסביר מה שלבי הביצוע, ומה נדרש מהלקוח בתהליך (לדוגמא: עיצוב דף נחיתה ודיוורים במערכת רב מסר החדשה כבסיס שעליו תיבנה האוטומציה).
השיחה תיקבע בטווח של 7 ימי עסקים מהתשלום הראשון. - מיפוי: פירוט הסעיפים של מה צריך להתבצע ברמה הטכנית ( יוצג כרשימה או תרשים) - הלקוח יאשר שכל מה שדובר בשיחת האפיון מקבל ביטוי ומופיע לשביעות רצונו.
בקשות נוספות ותוספות לאחר שלב זה ידונו בתמחור נפרד. - יצירת אינטגרציה ואוטומציה (משך הזמן משתנה בהתאם לאפיון).
- בשלב זה מוקמות האוטומציות המופיעות במיפוי, מתבצעים החיבורים, והמערכת מתחילה לעבוד. במידה שנדרש עיצוב, באחריות הלקוח לספק את הקופי והעיצוב הרצויים לאוטומציה.
- על מנת לסייע להצלחת התהליך הלקוח מתחייב לשמור על תקשורת תקינה ורציפה, להיות זמין לשאלות ולספק כל אינפורמציה נוספת הנדרשת לביצוע התהליך. עיכובים הנובעים מהמתנה שלי להספקת מידע/גישה מהלקוח יתקזזו מתקופת האחריות.
- בדיקות: בשלב זה אני בודק את התרחישים השונים במערכת לאורך זמן של שבוע/שבועיים
- מסירה: פגישת זום לסיכום ביניים הכוללת הצגת מערכת האוטומציה, הדרכה שתשמש את הצוות בהמשך, ואם יש צורך, גם העלאת בקשות נוספות ותוספות לצורך תמחור נוסף.
- תקופת הרצה (תחת תקופת האחריות): באחריות הלקוח לבדוק שהכל עובד ומתקתק לשביעות רצונו. בעיות שיצוצו במהלך תקופה זו יתוקנו ויטופלו ללא תשלום נוסף, וכל שינוי מינורי שיהיה ברצונכם לבצע בתהליכים השונים שבנינו - יבוצע בשמחה בהלימה להצעת המחיר ולאפיון המוסכם.
- אחרי הסיום: ניתן להאריך את תקופת האחריות על בסיס ריטיינר בתשלום נוסף.
במהלך העבודה לעיתים הלקוח מעלה רצונות נוספים לאוטומציות נלוות או לפונקציות נוספות, ולעתים אמיר יכול להציע שירותים נלווים שלא הוגדרו בהסכם זה.
כדי לשמור את רצף העבודה והערכת הזמנים, אמיר ראשית יסיים את בניית התהליכים הכלולים בהסכם.
במפגש הסיכום או במפגש סיכום ביניים (לפני תקופת ההרצה) יהיה אפשר לדון בתוספת בהמשך העבודה, בתמחור נפרד (או ברכישה מתמשכת של בנק שעות).
אם קראת את כל הסעיפים עד פה - קודם כל, שאפו!
אלהים נמצא בפרטים הקטנים.
אז חשוב לי לומר לך תודה על האמון בי.
חשוב לי שעבודת האוטומציה תוזמן רק כאשר התנאים ברורים לך, ומוסכמים עליך
תודה!
נותרו שאלות?
אני במרחק קליק
אני נותן את הנשמה,
הצלחה שלך היא ההצלחה שלי.
אמיר
למעבר לקטלוג השירותים - לחצו כאן
עדכון אחרון יום ג׳ 29/04/2025 10:16
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר